Ιστορίες δημόσιας τρέλας
Μανιασμένη, «να δίνει σήμα και να κυματίζει» |
Την ίδια ώρα, δύο απέλπιδα τηλεφωνήματα (τα στοιχεία στη διάθεση της «Ελευθεροτυπιας») χθες το απόγευμα, συνανθρώπων μας που ήρθαν πρόσωπο με πρόσωπο με το «σύγχρονο και λειτουργικό» κράτος του κ. Καραμανλή.
«Τηλεφωνώ χθες το πρωί στο Ινστιτούτο Αμπέλου και Οπωροκηπευτικών Πύργου για να μάθω τι θα κάνω με τα χωράφια που κάηκαν και τα δέντρα που έχασα», μας λέει αγανακτισμένος ο Κ.Σ. αναγνώστης μας από την Ηλεία. «Το σηκώνει η υπάλληλος, της ζητώ να μιλήσω με το γεωπόνο. "Δεν έχουμε γεωπόνο εδώ" η απάντησή της. Εδώ υπάρχει μια τηλεφωνήτρια, μια καθαρίστρια και μια υπάλληλος για διεκπεραίωση. Ο γεωπόνος έχει αποσπαστεί αλλού. Μιλάμε για Ινστιτούτο του ΕΘΙΑΓΕ. Την επομένη της ολικής καταστροφής στην Ηλεία. Ντροπή, τι άλλο να πω».
«Περιμένω εδώ και ενάμιση χρόνο να μου καταβάλουν τη σύνταξή μου από το ΤΕΒΕ», διαμαρτύρεται ο Α.Σ. «Ημουν πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων με πάνω από σαράντα χρόνια εργασίας. Να δουλέψω δεν μπορώ, τηλεφωνώ στην υπηρεσία του ΤΕΒΕ και ο ένας με στέλνει στον άλλο. Τα έξοδα τρέχουν. Πότε περιμένουν οι αρμόδιοι στις υπηρεσίες να αποφασίσουν πόσα και πότε θα μου δώσουν ως σύνταξη; Μήπως περιμένουν τις εξαγγελίες στις επόμενες εκλογές;».
Συντονισμός, εξυπηρέτηση και οργάνωση... της πυρκαγιάς. Τέτοιες υπηρεσίες της λούφας και της ανευθυνότητας -των ολίγων αναρμόδιων δημόσιων υπο-λειτουργών, άχθος αρούρης- δεν τις χρειαζόμαστε. Μας εξοργίζουν. Κανείς δεν τους έμαθε τη λέξη φιλότιμο; Τουλάχιστον στα λεξικά υπάρχει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου