21.4.08

Ι

Τα σάλια μου να στάζουν απ' τα χείλη
και γω να μην προσμένω πια τίποτα απ' τους θεόυς
σας
Με αφήσανε σακάτη και μονάχο για να πάψω και γω να
γνωρίζω ότι
με μια κίνηση ή μια προσευχή με μια χειρονομία ή μια υπόκλιση
θα κερδιθεί ο κόσμος
Όταν πάλι οι γριές-κότες σκύβουνε μπροστά στα ματωμένα χέρια
ημίθεων
Μου προκαλούν αηδεία
Τα ξερατά μου φτάνουν στο λαιμό μου...
και όταν οι αντιπρόσωποι -και λέω αντιπρόσωποι γιατί περί εμπόρων
πρόκειται - αυνανίζονται μπροστά στα αμύθητα πλούτη... ξεχύνονται στο
πάτωμα.

Άντε τώρα κοράκι μου. γλυψ'τα , γλυψ' τα να μην αμαρτήσεις
Ίσως και εγώ να έχω πιθανότητες να γίνω θεός σας, άλλωστε
και εγώ ξέρω να τρώω και να κοιμάμαι.
Πόσο μάλιστα και αν με προσκηνούσατε
Δεν με ενδιαφέρει βέβαια αν με πεθάνετε κιόλας...

...καλή...(επ)-Ανάσταση.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

Ανώνυμος είπε...

apognosi....

καλή επ-ανάσταση