2.5.08

Αγάπη . Επανάσταση . Άνθη

Το apognosi blog σας παρουσιάζει κατά αποκλειστικότητα την τριλογία Αγάπη-Επανάσταση-Άνθη βασισμένη στο ομώνυμο δημιούργημα της alltogethernow .

Αγάπη
Ο δημιουργός προσεγγίζει το πολύπλευρο συναίσθημα του έρωτα και της αγάπης
με έναν τρόπο εύθυμο. Παρουσιάζει όλες τις πτυχές του ενώ εκτοξεύει
ένα βαρύ "κατηγορώ"
στα ΜΜΕ τα οποία και θεωρεί ως την αιτία
καταδυνάστευσης και κατακερματισμού της έννοιας της αγάπης.


Στην πόρτα σου κοντοστάθηκα κι απ' τους πολλούς τους ήχους
-μάλλον δεν θα χες και καλή ηχομόνωση στους τοίχους-
διέκρινα έναν γνώριμο σαν να ταν τραγουδάκι
μα ήταν η γλυκιά φωνή του Γιώργου Παπαδάκη

Κι αμέσως έσπευσα λοιπόν κουδούνι να χτυπήσω
καθόλου δε φοβήθηκα μήπως και σε ξυπνήσω
μου άνοιξες διάπλατα την πόρτα και είπες "γεια σου"
μα ήταν σαν να μου άνοιγες την πόρτα της καρδιάς σου

Μου είπες πως έχεις καφέ και πήγες στη κουζίνα
και το κανάλι άλλαξες και το έβαλες στη Ζήνα
Αμέσως ένα δάκρυ μου κύλισε απ' το ματάκι
Να ξερες πόσο σ' αγαπώ .. Γιώργο Παπαδάκη..

Επανάσταση

Στο συγκεκριμένο έργο ο δημιουργός χρησιμοποιεί ένα σουρεαλιστικό
τρόπο προσέγγισης των απόψεων του. Δημιουργεί ,όμως, ένα κλίμα που σίγουρα
προετοιμάζει τον αναγνώστη - συμπρωταγωνιστή για ότι πρόκειται να ακολουθήσει.

Ήταν πρωί του Μάη κοντά στη ροδαυγή
όταν το τέρας ξέφυγε από την κούφια γη
σαν πράσινα πλοκάμια , σαν σύννεφα αδειανά
τρέχανε και σφυρίζανε χιλιάδες ξωτικά

Διέγραφαν κινήσεις που μοιάζανε κυκλικές
έπειτα αποδείχθηκε πως ήταν υπερβολές
δεν τρόμαξε κανένας τους όταν συναντηθήκαν
και έμοιαζα να χαίρομαι που ξαναγεννηθήκανε

Ίσως να μην εχώραγε και ο τρόμος στην καρδιά μου
εκεί που η σκέψη καίγεται και λέει τα όνειρα μου:
"όσες κι αν χτίζουν φυλακές κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας θα ναι αληταριό κι όλο θα δραπετεύει"

Άνθη
Στο τελευταίο μέρος της τριλογίας "Αγάπη - Επανάσταση-Άνθη" ο δημιουργός αρκείται στην
μεταμοντέρνα προσέγγιση του ζητήματος των ναρκωτικών ουσιών.
Θεωρεί ότι οι ίδιες οι ουσίες είναι αιτία του σημαντικού κοινωνικού προβλήματος
της κεϋσιανής ανεργίας για της οποίας την αντιμετώπιση προτείνει μία σειρά από λύσεις

Ω! όνειρα που μου φέρνετε λουλούδια φουντωτά
πως θα θελα να μπορούσα
όχι.. όχι να σας μυρίσω ..
ίσως άλλωστε να μην σαγηνεύει το άρωμα σας
αλλά να.. θέλω να σας δω .. να σας γευτώ.. να σας πιω..


Ω! Άνθη της φύσης.. θεσπέσια ομορφιά
γιατί να απαγορεύουνε νόμοι κι αφεντικά
να σας καλωσορίσουμε σε αυτή τη ζώη ;
Όπως και να χει εμείς είμαστε.. ξέρετε.. φίλοι καλοί
και όλα τα εμπόδια τα περνάμε μαζί.. πετώντας ...
όχι σαν αυτόν τον γυαλαμπούκα με το σκουπόξυλο και
τον κεραυνό στο κούτελο.. απλά .. πετάμε...
παρέα.. βοηθήστε
και εμένα
και εσάς
και τα πάντα...
Σας ΑΓΑΠΩ ... ας ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ ... ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ μου!








5 σχόλια:

Artirourirou είπε...

poly wraia i trilogia xD mpravo mpravo xD an k dn maresi na krino, afto dn mporousa na min to pw!
makia

καλημέρα είπε...

Με άρεσε, αυτό θα πω μόνο. Είμαι φλύαρη και δεν είναι καλό να αρχίσω να λέω πιο πολλά, μετά δε σταματάω...

Ανώνυμος είπε...

polu oraio sokrati apla ta spaei;)

^Xalastras^ είπε...

βαρεθηκα της πανελληνιες

ATHENA είπε...

ΛΑΜΠΡΗ Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ !
ΧΑΛΑΣΤΡΑ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΠΛΟΗΚΟΠΑΙΧΝΙΔΑ