15.5.08

Η αλήθεια είναι πως...

7 σχόλια:

Autographcollectors είπε...

Λέγαν οι αρχαίοι, ότι το λακωνίζειν είναι φιλοσοφείν. Η αλήθεια όμως είναι ότι είναι πολύ δύσκολο σπορ, το να μπορεί κάποιος να εκφράζεται με λίγα λόγια και με μεγάλη σαφήνεια.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως".
Το σημείωμα αναρτήθηκε στο blog.

Β. είπε...

Χμ.... Νομιζω πως... Οσα κομματια και αν μπορεσεις να ενωσεις, δεν θα σου φτασουν μια στιγμη για να ενωσεις, που λεει και ο φιλτατος Μιλτιαδης με την παρμβαση του Σωκρατη (Μαλαμα!).. Τι πιο εκφραστικο απο το αγγιγμα?

Καληνυχτα :)

^Xalastras^ είπε...

Ροδοψαράκι , κι εγώ νομίζω πως... νύσταζες αρκετά όταν έκανες το σχόλιο ... Πολύ ωραίος ο Σωκράτης , αλλά έχω την εντύπωση ότι λέει "δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις*" ^^

ευχαριστώ πάντως. χεεε

Β. είπε...

χμ.. εχεις δικιο.. απλα δεν πατιεται το "μ" και το "space" μου γιατι δεν θελω να αλλαξω πληκτρολογιο, επειδη ειμαι συναισθηματικα δεμενη μαζι του!!
ελα δωσε παραλογισμο σε λεω!

Β. είπε...

Xalastra μου αγαπημενε, καλη επιτυχια στις εξετασειςςςςς!!! Φορεσε τους τα γυαλια σε λεω!

Απο μια ασχετη που λεει οτι ολα καλα θα πανε :)

Artirourirou είπε...

ti wraia grammatakia xD xazo xD

pinos είπε...

και ομος ειναι πολι ευκολο αν εχεις ενα πολι καλο λογο για να το κανις!!!